Sarah här igen *host*

JA HEJSAN ALLA UNDERBARA BESÖKARE! :D Ja, får ursäkta inlägget där under... -.-
Karin hade lite roligt vid datan när jag var på TOAN!
FÅR MAN INTE VARA IFRE EN ENDASTE STUND UTAN ATT KARIN SKA SÄTTA SIG VID MIN DATOR!
Men iaf! Idag var första skoldagen. Det var jätte kul förutom att det var ganska jobbigt att springa i alla trappor på skolan! Sen när vi slutade klockan 10 över 3 så kom Karin hem  till mig också! Nä nu har varit ute och flummat mycket! Som Karin sa, bilder kommer nu!
Enjoy.

Sarah är - som ni kanske har märkt en liten gästbloggare idag bara för att jag (Kate) är hjärndöld och kan inte vara sirius. (FATTAR NI??? SIRIUS!! :D:D:D:D:D)

(Karin = Kate)
 


Fokusera med blicken på trollet... Fokusera... FOKUSERA...!

 
EGOPIC ALÁ KATE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0